SuperOffice CRM connector

CRM
Arbeid mer effektivt ved å koble SuperOffice CRM og Visma.net ERP sammen

Beskrivelse

Denne integrasjonen lar deg koble din skybaserte SuperOffice CRM med din skybaserte Visma.net Financials-løsning.

Den vil synkronisere kunde, leverandør, person og prosjekt data.

I tillegg presentere nøkkelinformasjon om økonomi, som fakturadata eller utestående ordre, i SuperOffice CRM.

Når du integrerer data fra din ERP-løsning med SuperOffice CRM, vil du nyte godt av:

  • Store tidsbesparelser: ikke mer leting etter kundedata i mer enn ett system.
  • Enklere arbeidshverdag: svar på og håndter kundesaker med en fullstendig 360-graders oversikt over kunden på ett sted.
  • Bedre datakvalitet: oppdater kundedata kun én gang, siden ny informasjon automatisk synkroniseres til det andre systemet. Mindre rom for feil og utdaterte opplysninger.

I mellomtiden vil kundene dine dra nytte av:

  • Raskere responstid: fordi dine ansatte har enkel tilgang til relevant informasjon.
  • Bedre og mer informert kundeservice: fordi de kan handle basert på fullstendig informasjon i stedet for antakelser eller gjetninger.
  • Bedre kundeopplevelser: færre datafeil forbedrer den totale opplevelsen og tilliten til ditt selskap.

Vil du se hvilket data som kan synkroniseres med SuperOffice CRM?

Sjekk vår dokumentasjon

De viktigste fordelene

  • Koble eksisterende SuperOffice CRM firmaer til dine Visma.net kunde-/leverandørlister.
  • Opprett en ny Visma.net kunde/leverandør fra SuperOffice CRM.
  • Koble eksisterende SuperOffice CRM personer til Visma.net-kontakter.
  • Opprett nye Visma.net-kontakter fra SuperOffice CRM.
  • Se transaksjonsdata fra Visma.net for enhver kunde/leverandør/prosjekt i SuperOffice CRM.

Priser

Kontakt

Kontakt Keyforce for priser.

Aktiver tjenesten nå

  • Kontakt din sertifiserte Visma Software partner for bistand.

    Er du usikker på hvem som er din partner, kontakt oss på salg.keyforce@visma.com