ITX CRM - for kundeservice og salg

CRM

Beskrivelse

Lynrask, personlig kundeservice og økt salg

ITX er en norskutviklet løsning som gir deg alt-i-én-løsning for telefon, chat, epost, sms, sosiale medier, CRM, video og mye mer. All dialog lagres på kunden, tett integrert med Visma Business og Visma Business NXT.

De ansatte kan enkelt betjene epost/tickets, sosiale medier, chat, telefon, dele eller se kundens skjerm og kamera for å engasjere og overgå kundens forventning til support og bistå de i kjøpsprosesser. Få kundene til å føle seg hjemme ved å yte hyperpersonlig kundeservice også i eventuell nettbutikk.

Når du besvarer telefon eller åpner en epost, vil du se hvem som har snakket med kunden tidligere, se åpne ordre, tilbud, faktura, retur og live kredittscore på kunden.

ITX gjør det lettere å jobbe sammen, du spare tid og får god oversikt over det som skjer mot kundene.

Løsning også for salg

ITX gir deg også CRM-funksjonalitet som salgsprosess, oppfølging, håndtering av ringelister for effektiv kundeoppfølging, booking av møter, tett integrert med Microsoft Teams og kalender-sync. I all oppfølging av kunder, ser man umiddelbart nøkkelinformasjon om kunden, som om omsetning mot kunde er økende eller synkende, kundens siste kjøp, ubetalte faktura, kredittinformasjon og mye mer.

Når man samler både kundeservice og salg i ITX, får man total oversikt over all kommunikasjon med kunden, det blir enklere og mer effektivt å jobbe sammen.

Umiddelbart tilgang på informasjon i all kundedialog

  • Hvem kunden er, siste kommunikasjonspunkter og evt åpne saker
  • Visning av faktura og saldo på kunden
  • Enkelt sende eller se fakturakopi på et klikk
  • Enkelt spore eventuelle pakker

Slik fikk Sefbo, med sine 33 selskap kontroll på dialog med kunder

Prat med Sefbo (video)

Kom i gang - trykk her

De viktigste fordelene

Priser

ITX Sales & Support Basic

Aktiver tjenesten nå

Ta kontakt med ITX på salg@itx.no, telefon +47 236 80 405 eller chat på oss på